یاوران توسعه بازار پاسارگاد


بازاریابی و فروش علمی بعنوان بخشی از علم مارکتینگ یا امور بازار شامل؛ بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگرمی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارداری، بازارکاهی، و بازارگردانی می باشد که یک کار تیمی است و به سازماندهی ویژه در سطوح مختلف و سرمایه گذاری قابل توجه نیازمند می باشد و برای اغلب کسب و کارها یا به تنهایی امکان پذیر نیست و یا دست، کم مقرون بصرفه بنظر نمی آید.

یاوران توسعه بازار پاسارگاد

logo   بااستراتژی حضور فعال منطقه ای(که بتدریج درسطح کشور افزایش می یابد)
logo   به همراه مجموعه ای از محصولات و خدمات مرتبط و مورد نیاز همکاران و مشتریانی که طول عمرشان برای ما مهمتر از میزان معاملات شان می باشد
logo   ازطریق گزینش وجذب همکاران و افراد علاقمند به حوزه حرفه ای و تخصصی مارکتینگ و بازاریابی و فروش علمی

درصدد سازماندهی کارآفرینی امور بازار و توسعه زنجیره بازاریابی و فروش علمی به نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی مشترک المنافع با اولویت حضور درمناطق جنوب غربی استان تهران (از ری تا پرند) و شرق استان گیلان و غرب استان مازندران (آستانه اشرفیه تا رامسر) دربخش های مشاوره ، آموزش و اجراء می باشد.
شایان ذکر است، بالحاظ نمودن؛ واقعیت «منابع محدود ونیازهای نامحدود» و ضرورت «استفاده بهینه ازحداقل امکانات موجود» و توجه به «اصل تخصص» بنظر می آید که مشارکت و همکاریهای مشترک المنافع امری اجتناب ناپذیر باشد. وهر مجموعه ای – باهمه ی وجوه تمایز و محدودیت های قابل پیش بینی – اگرنتواند خود را در این مسیر قراردهد، دیر یا زود از جامعه اقتصادی حذف خواهد شد.

امیدواریم؛

غرور مضر و بی مورد را کنار بگذاریم،

و فرصتهای ارزشمندی که از این همکاری ها حاصل می گردند را از دست ندهیم،

و همین الان برای هماهنگی بیشتر اقدام کنید

تماس با کارشناس مربوطه


09104509525